duminică, septembrie 04, 2011

from scarborough fair with love 2


am în piept în loc de inimă
o bărcuță de hîrtie făcută dintr-o etichetă de bere
băută în gara de nord
cînd închid ochii văd cercuri albe
noaptea adorm cu radioul deschis doar ca să am impresia
câ cineva respiră lîngă mine
de două ori pe lună visez că-mi cad dinții
și nu știu dacă asta e de bine sau de rău

nu-mi mai trimite nimeni scrisiori
nu-mi mai scrie nimeni
doar notificări de la bancă
vă anunțăm că sînteți în biroul de credite și sîntem nevoiți să vă executăm silit
executați-mă fraților
nu aveți ce să-mi luați
ba chiar spînzurați-mă de turnul londrei
să arunce în mine turiștii cu tot felul de cartonașe de colecție
ce mai contează o execuție
ar trebui să vedeți ce mi-am făcut eu
cu mîna mea

am învățat să mă rog pentru alții
mai puțin pentru mine
azi cartierul meu era plin de oameni care nu știau
să facă nod la cravată
pentru mine e totul simplu
dumnezeu nu le dă nimic celor ce se roagă
pentru că altfel i-ar pierde


Niciun comentariu: