joi, septembrie 18, 2008

aventurile ielevului miluţă

Miluţă regheton
de ielev miluţă aka cosmote minune aka kent 8

Evribadi in da hause? Mînile în aer se dedică următoarea pesa la toţi fanii şi fanele mele(în special lu fănică, şoferu de la partid, îţi crăp capu bă boule că m-ai tras în pept cu banii de la lipit afişe în campania eclectorală, îţi mut direcţia cînd te prind, mîncaţaş cauciucurile).

n.i.m.(nota ilevului miluţă)
Pen că io sînt bomba nucleară şi distrug tot ce mănconjoară m-am întors să le arăt gealaţilor că io îs tata banilor recomandatelor şi primu în top.
Pen că tăţi ie poeţi le las aceste nemuritoare viersuri compuse de un om de om, adevărăciune de băiet: am cea mai mare valoare cine mă supără moare.

Deci, leţ plei.

Astăzi sufletul meu este trist. Az noapte m-a cuprins doru de gagica mea pă sistem am vrut so sun alo alo te-am sunat să-ţi spun că te iubesc ca un nebun da mi-am adus aminte că n-aveam credit decît de bip. Fac mi.
Săncepem cun ceputul. O sunat şi primu clompoţel nu-mi aduc aminte ziua că atuncia o fost mare daravea. So anunţat că la deschiderea anului şcolar vine dom primarele+una bucată deputat+una bucată preş. de partid. Fraţii mei, vă spui cî în ziua aia ploua di nio făcut pi toţi ciuciulete k n-eo scos madam directoarea în curtea liceului săl întîmpinăm cum si civine pe alesu nostru(mincaţaş samsungul matali, fratimiu o depus cerere di aia pentru anele, dak nu-i dai votez cu pesedeul). Ni curgea la toţi mucii şi io cu doi prietinari, k tot nu ne-am văzut di mult, am mers la crîşma de vizavi ş-am sărbătorit revederea noastră cu multi lacrimi şi pahari di combinată, fă proasto di la bar, figuranto, traseisto, o combinatî sî face cu o sută de votca şi 50 di unirea).
Şi pen că redbul neo dat aripi neam întors ca ranbo din afganistan(mişto film, nu m-io plăcut ultimu ranbo k iera cu orezari) taman kînd suna clompoţelu. Sau celularu din buzunaru lu dom primar nu mai ştiu. După aia ne-am făcut şi noi multi poze cu primarele, ne ţineam di umeri k doi fraţi şîn gîndurili mele cele mai ascunse îi făceam sîc boule mi-ai rămas dator cu patru barabule di cînd lipeam afişi şi knd m-am dus la vot te-am ars.
Hehe, dak ar fi ştiut iel nu s-ar fi pus cu kampionu.

e.d.i.n.a.e.m.(extrem de importantă notă a elevului miluţă)
Cia mai tari fază a verii o fost campania eclectorală. Mo plătit partidu cu cu şasî barabule pă zi (pentru ăia cari nu ştie îs şase sute de mii pă zi). Numa k io am fost dăştept. Îmi punea în braţe maldăru de afişe cu moaca candidatului+una găleată cu perlandez şi mă trimeteau să le lipesc pi stîlpi. Numa k io lipeam două trii şi restu li aruncam în canalili cari naveau capace. Noaptea mai făceam mustăţi la contracandidaţi ori li scriam porcărele. După aia luam beri la pet miergeam la grădina zoologică şi ni băteam joc de fraierii di membri de la partid. Aveam credit căcălău şi dădeam telefon la cîti unul şi-i ziceam k datorită implicării în campanie o cîştigat o exscursie în pula. Pentru ăia care nu ştie daţi sărci pe golgle ori pe uichipedia. În concluzie rezumat mi-o plăcut tari campania eclectorală, m-am ales cu vreo patru găleţi de perlandez gratis şi am făcut şi caşcaval grămadă.
Una găleată di perlandez so dus într-o noapte k am lipit un tapet pi uşa di la asociaţie k să creadă lumea k so mutat. Da pi primar tot nu-l uit. Ti aştept io fraiere în noiembrii, îţ mai lipesc io afişe din părţi.

Peseu.
pentru duşmanii mei: onceput şcoala şi mai am trei găleţi de perlandez.

Pepeseu.
Ai em beac mai strong decît evăr.

Un comentariu:

Anonim spunea...

esti invitat sa te alaturi formului nou creat POETI SI PROZATORI CONTEMPORANI ROMANI!

cu stima

link http://poetcontemporan.spruz.com/