duminică, martie 02, 2008

mater misericordiae

duminica mama îmi dă telefon să mă întrebe dacă am găsit o biserică
dacă am ce mînca dacă am găsit oameni
eu îi spun da sunt bine nu prea mai am haine
dar e totul bine

stăm doişpe în apartament
uneori bucătăria se aglomerează şi mîncăm pe genunchi
tu ai zice că ne împărtăşim
eu simt un fel de sfîrşeală în degete
mina dreaptă cedează piciorul drept cedează mă întreb
de ce toate lucrurile drepte trebuie să cedeze
ai apă plată
ai fost la kaufland
apoi tăcere de parcă ar urma să murim

ţi-aş povesti multe despre cum am găsit oameni
despre cum mi-a apărut într-o noapte o stea în frunte
au sunat cei de la flanco
au sunat cei de la bcr
pînă şi frate-tu se duce la biserica italiană din londra
el a găsit tu cum nu poţi găsi o biserică
am vrut să merg la catedrală dar ştiu că e undeva prin piaţa romană
dumnezeul meu e prin piaţa romană
o să-l găsesc odată şi-odată

stăm doişpe în apartament
iubita mea mă iartă tot timpul
mă iartă din principui
am găsit oameni de ce să mint
uneori bucătăria se aglomerează ţi-aş spune că e cina de taină
că împărţim tot
dar nu e
mîncăm pe genunchi uneori ne mai curge din gură
o fărîmă de adevăr

Niciun comentariu: