vineri, martie 07, 2008

tara lui vam

dimineaţa mă trezesc cu tine agăţată de gît
ca un vraci indian de totemul său
inima mea se umple
camera noastră se umple
lumea se umple
totul devine un acvariu imens
înotăm printre epave de blocuri
comunicăm prin bule de aer
din cînd în cînd ieşim la suprafaţă
dumnezeu ne hrăneşte cu pureci de baltă
o dată pe săptămînă ne schimbă apa

notre raison d’être: ensemble da draga mea
notre raison d’être prizăm oamenii ni-i injectăm
îi rulăm îi tragem în piept preţ de cîteva ore
uităm
depărtarea şi slăbiciunea

astăzi sunt evgheni pluşenko dansez pe sex bomb în deschiderea
marelui premiu
marele premiu al unei ţări unde oamenii te sărută
pe frunte
marele premiu al raiului sau al unei planete unde s-au descoperit urme de viaţă
noi suntem doi celebri patinatori bulgari dansăm pe requiemul lui mozart
la ultima noastră reprezentaţie
apoi ne retragem la ţară
tu predai rusa eu curăţ prunii de omizi

astăzi îţi scriu din ţara lui vam
eu sunt tarbit omul cu inima arsă
tu eşti una femeia care doarme în scorburi
am făcut cafea ţi-am lipit cana de frunte
în fierbinţeala ei ţi-am ghicit
nasturii lipsă
umilinţa
şi dragostea

nu pot să-ţi ofer decît un debarcader
de unde îmi faci semn cu mîna
în fiecare zi cînd plec după lîna de aur

Niciun comentariu: