duminică, iulie 20, 2008

conclusion

astăzi nu gîndesc
sînt îmbrăcat în alb
azi vreau doar să simt orice moarte care
răsare dimineaţa şi noaptea se ascunde după dealuri
astăzi nu am timp să fumez nu am timp de băut
pritene deci nu mă considera inutil
mîine voi scrie magnifice reportaje
despre oameni mai înalţi decît blocurile
mă voi întreba dacă există viaţă dincolo de fortral
dacă m-aş îndrăgosti de fortral aş fi regele fortralului
deci prietene nu mă urî
dimineaţa îmi tremură mîinile şi privirea
sînt numai un tremur ai putea spune că sînt regele tremurului
doar cînd mă gîndesc la tine mîinile mele se calmează
prietene hai cu mine să simţim tot
ura dragostea şi felul în care se moare
felul în care te poţi înălţa pînă la viezurele din cer care-şi spune
dumnezeu
astăzi sînt fericit nu am scris despre nicio moarte

ştii cum e
să stai în pat să încerci să adormi
şi de sub pat să răsară o mie de mîini ca nişte smîrcuri
să te tragă toate spre locul în care nu există copii
să te speli pînă ţi se duce pielea şi să rămînă carnea pulsînd
să te uiţi în derîdere la ea să-ţi spui la ce-mi foloseşti tu mie carne
la ce-mi foloseşti tu mie doamne
la ce-mi foloseşti tu mie fortral
la ce-mi foloseşti tu mie regat de alcool şi degradare

iar capul să-ţi fie plin de voci ca un cor mixt
în care cel ce plînge mai tare ţi se pare că e o soprană
iartă-mă copilule înecat că scriu despre tine
iartă-mă tu avortonule găsit într-o pubelă că scriu despre tine
iartă-mă trupule că încă te mai ţin în viaţă
nu mult te mai ţin
doar cît să mă pierd în altul

prietene nu mă lua în seamă
eu nu exist
eu sînt o umbră
o energie pe care o simţi din cînd în cînd ca atunci
cînd se ia curentul într-o instituţie şi se aprinde generatorul
de rezervă
eu sînt rezerva de oameni
cînd vom popula altă planetă

Niciun comentariu: