vineri, martie 19, 2010

social atrophy

awake

tot ce mai ţin minte. vocile unor bărbaţi şi chicotitul maică-mii.
apoi totul revine. îţi dă telefon să iei bere pentru muncitorii care au venit să schimbe
ţevile de la calorifere.
ai adormit îmbrăcat .

astăzi ai patru ţigări şi crezi că ceva e dubios cu tine.
să te sprijini de ziua asta e ca şi cum ai lua o foaie pe care desenezi
o casă neapărat cu fum care iese prin horn
un copac
un bărbat creionat numai din linii
o femeie la fel
un copil care ţine în mînă un buchet de flori.
şi alea din linii.

ai adormit îmbrăcat. nu mai ştii nu?
ai visat că te plimbi cu fata de la radio apoi o prezinţi maică-tii.
irina.
te-a rugat să-i aduci o rocă de pe mont blanc. n-ai uitat. a terminat geologia. n-ai uitat.
i-ai adus. so tell me please who the fuck did you want me to be?
nu e frumoasă. are un fund mare şi cînd mă uit în ochii ei mi se pare că fac un episod din extreme survival. e un animal mort într-o avalanşă iar eu îi beau ochii. ochii au o concentraţie mare de proteine. dragostea e o concentraţie mare de proteine.
awake.

oboseala şi-a spus cuvîntul. mă întreabă toţi de ce sînt pătat pe faţă. eu le spun că sînt un cal îmblînzit de un cherokee şef de trib. exotic nu? port aceeaşi piele mizerabilă şi cînd mă bucur şi cînd sînt trist. e momentul pentru drooling face. sau lovestruck.
tot ce mai ţin minte.

hai să vorbesc despre tine la persoana I. îmi spuneai că te hrăneşti eu te-am contrazis oamenii mănîncă animalele se hrănesc. m-ai întrebat de un sinonim animalic la somn eu ţi-am zis asomare. animalul e în culcuşul lui. se simte bine.
hai să vorbesc despre tine ca şi cum aş vorbi despre mine. sms1: noapte bună dacă nopţile au fost vreodată bune şi o zi bună dacă om avea zile. sms2: noapte bună dacă om avea nopţi şi o zi bună dacă zilele noastre au fost vreodată bune. sms3: i.m fucking sick of it.

mai ai trei ţigări şi crezi că e ceva dubios cu tine. tehnoredactorii au făcut o greşeală impardonabilă. la rubrica meteo au trecut o fetiţă opărită cu ceai un beţiv care s-a tăiat cu lama şi un incendiu. rîzi ca noe înainte să închidă arca. rîzi ca mîna bunicii suspendată în aer după ce a scris aveţi grijă de mama.
pînă la urmă rîzi ca un dobitoc.


dacă duci mîna la tîmplă nu te ştie nimeni.
dacă duci mîna la tîmplă încărcătorul e gol.
ai timp?

porţi aceeaşi piele mizerabilă cînd mănînci. şi cînd vorbeşti despre altul la persoana I.
te bucuri de fiecare groapă nouă în asfalt în vreme ce ea îşi pipăie abdomenul. e în luna a doua shaormeria pe care a deschis-o cu viitorul ei soţ a dat chix. sms4: ai pe cineva dar nu un prieten.
dacă duci mîna la tîmplă încărcătorul e gol.

awake.
tot ce mai ţii minte. vocile unor bărbaţi. eşti dator lui marcel cu o sticlă de vin pentru că a pierdut steaua. fata patroanei dă de băut. e ziua ei. ai botezat-o moştenitoarea imperiului dar ea nu ştie. îţi vine să te pişi. o femeie cere o ţigară. femeia care a venit la redacţie şi a întrebat dacă nu aveţi nevoie de o femeie de servici.
porţi aceeaşi piele mizerabilă cînd duci mîna la tîmplă. ai timp?

o zi în care te simţi atît de uriaş încît ai plimba soarele în lesă. apoi ai da anunţ la ziar: pierdut husky siberian răspunde la numele tarja.

Niciun comentariu: