miercuri, martie 31, 2010

ice ice baby

toate lucrurile stupide
micile lucruri stupide

îţi povesteam că noaptea visez numai lucruri ciudate
adică ce fel de om poate să viseze ca mine
că sînt poliţist şi am un partener
îl filăm pe ice t la o tranzacîie cu droguri într-un sătuc din nordul moldovei
raidul nostru dă greş din cauza unui pufan care de emoţie
a vărsat cafeaua pe staţia de emisie recepţie
ne trezim urmăriţi de o gaşcă de negri
în vis îşi face apariţia şi tupac
trage în noi dintr-un aro
ne refugiem într-o casă fără să ştim că acolo ne aşteaptă ice t
îmi smulge cămaşa apoi îmi lipeşte ţeava puştii de piept
totul e atît de real încît simt răceala ţevii şi fac pe mine
partenerul meu vine cu o soluţie salvatoare
sora lui ice t e single eu sînt single şi am putea forma un cuplu perfect

e unul din momentele alea în care cazi în genunchi şi zici
doamne mulţam că s-a sfîrşit bine
te trezeşti aiurit într-o stare vecină cu febra
geamantanul de pe şifonier aduce puţin cu ice t
cazi în alt vis
o femeie pe nume alaska te roagă s-o duci acasă
îi e frică de copaci şi de asfaltul care în întuneric
se transformă în caracatiţă

micile lucruri stupide
cum îţi spuneam să te speli pe dinţi cu apă nu prea rece
că ai nevoie de un bărbat care să-ţi ridice mîna căzută cînd dormi
pentru că ştiu cel mai bine furnicăturile alea cînd te trezeşti amorţită
micile lucruri inofensive
uneori mi-e dor de felul în care te legănai înainte s-adormi
şi părul ghemotoc deasupra pilotei
ca o proaspătă vizuină de castori

micile lucruri inofensive
un bărbat ar trebui să ştie ce antibiotic iei
amoxiclav e ok doar să n-o dai pe doxicilină
eu ştiu cel mai bine senzaţia de vomă şi ameţeală
dacă îţi cade un dinte să-l pui sub pernă
să te convingi
că nu există zîna măseluţă pentru că numai eu sînt aproape
lumea asta e prea mică deci ea tre' să dispară
îmi spui că am fost răutăcios eu mă credeam tandru
micile lucruri secrete
nu mi-a plăcut niciodată ice t
înjura prea mult
în schimb m-am tuns odată exact ca vanila ice

Niciun comentariu: