marți, august 18, 2015

swahili blues



încă o zi în care mă simt de parcă aș fi
costumul cel bun pe care îl pun deoparte bătrînii
pentru vremea cînd vor intra în țărînă
de parcă-ar pe ascuns
pemtru ultima oară
într- un bordel din amsterdam
splicuiți și dați cu mir
încă o zi în care mă simt de parcă aș fi guta
cu care legistul fixează zîmbetul pe chipul mortului
apoi întreabă toți cunoscuții
e bine așa?
așa vreți să-l țineți minte?

încă o zi în care ies din casă căutînd oameni
ca-ntr-un viitor apocaliptic în care pînă și dumnezeu e carnivor
mișcările mele sunt temătoare sunt o momeală vie într-un cîrlig
nu am nimic de pierdut nimic de spus nimic de trăit
mă gîndesc la tine cu tristețea unui bătrîn cîntăreț de blues
ce-și amanetează chitara pentru un bilet spre louisiana
apoi noaptea mi se înfige în piept
fierbinte și guturală
ca un strigăt swahili de luptă

Niciun comentariu: