joi, august 21, 2008

one bullet 'till morning

să te trezeşti dimineaţa să-ţi scuturi degetele ca un husky după o ploaie zdravănă din degete să se prelingă apa să răsufli uşuratea e aici să mergi săltat pe stradă să-ţi spui într-o zi strada asta o să poarte numele meu poate aşa vei rămîne aproape de oameni unii te vor călca cu respect alţii vor merge împleticit nu contează eşti aproape de oameni îi simţi respirînd şi asta te face mai bun să te sui în trenuri de plastic în gări aproape electrice să nu mai păstrezi decît amorţeala din braţ şi căldura patului cînd ea se ridică şi deschide fereastra preţ de o clipă inima ţi se strînge poate o să plece şi ea dar nu ea se întoarce în locul ei între piele şi stern* mi-am dorit să trăiesc mult să mă las de fumat să împart cu ea zilele ca pe-o bucată de pîine draga mea ia şi mănîncă nu te prosti intri în sesiune şi ai nevoie n-am înţeles nici acum de ce îmi dai mie zile mai multe cînd eu sînt obişnuit să nu mănînc zile întregi draga mea ai să cazi pe stradă poate cineva cu maşină gri te va duce în trombă la cel mai apropiat spital iar eu nu voi şti şi-o să dorm ghemuit într-o stare de rău vecină cu voma o să mă trezesc în aceeaşi stare vecină cu voma colega de cameră o să-mi pună comprese o să încerc să mă duc la servici dar după primul pas o să cad şi în cădere o să trag după mine pămîntul* ea e aicişi ziua începe ca şi cum ai învîrti cheile în contact totul se mişcă ea e aici între muşchi şi vertebre totul se mişcă* să te trezeşti dimineaţa să-ţi scuturi degetele ca un miner după o explozie zdravănă din degete să iasă mii de albine şi ele să fecundeze pămîntul să ai un milion de copii şi fiecaresă aibă un nume după lucruri mai importante pe unul să-l cheme soare pe altul străin pe altul culoare ea e aici şi noaptea începe ca un tren mai întîi lent apoi accelerează pînă cînd simţi că nu mai poţi păstra nimic din ceea ce vezi pînă cînd inima se lipeşte de oase ca un copil de trupul mamei*

Niciun comentariu: