joi, decembrie 17, 2009

furtul secolului

Azi a fost o zi plină. Nămeţi peste tot, adidaşi plini de apă. Serbare la spital. N-am stat la masa festivă de după. N-aveam chef să-i văd pe medici cum se dau în stambă. I-am auzit de-atîtea ori ameninţîndu-ne că dacă scriem de rău, noi ce de pe Sănătate, n-o să mai avem de lucru, că din spital ne cîştigăm pîinea. Două gravide cu gripă nouă. O moartă de frig într-o fostă crîşmă. Comunicate de presă. Din cînd în cînd îmi aduceam aminte că acasă mă aşteaptă biletul de avion. Scriu rîndurile astea pentru că de-a lungul anilor mi s-au întîmplat multe în meseria mea de reporter, dar ca asta n-am văzut.
În sediul administrativ al spitalului a fost instalat un brad de Crăciun. Faza cea mai tare e că la trei ore după ce a fost împodobit, bradul de Crăciun a rămas fără globuri. Rîd într-una cînd mă gîndesc cum ar suna o ştire marca ProTV:
În dimineaţa zilei de 15 decembrie, autori necunoscuţi au pătruns, prin efracţie, în sediul administrativ al instituţiei numite Spitalul Municipal de Urgenţă Roman, şi, în timp ce bradul de Crăciun a fost lăsat nesupravegheat, au sustras din acesta globurile cu care era împodibit. Poliţiştii continuă cercetările şi au anunţat că au un grup de suspecţi. Ei fost audiaţi şi amprentaţi de poliţişti. Dacă vor fi găsiţi vinovaţi ei riscă să stea ani grei după gratii. A fost sesizată şi Direcţia Judeţeană pentru Protecţia Brazilor. Dacă se va dovedi că a fost vorba de neglijenţă, conducerea spitalului riscă să fie decăzută din drepturile părinteşti.

Niciun comentariu: