vineri, mai 21, 2010

io, gay fest şi ardelenii. bonus sectanţii. I

Noah. Io nu ştiu cum sînt alţii da de vreo 30 de ani de cînd mă ştiu nu sînt homofob(poate mai timid), xenofob sau fixist. Cu mici excepţii.
Da ce vrea poetul să zicâ în aceste rînduri sînt mai multe chestii care s-au întîmplat de-a lungul timpului cu mai sus numiţii din titlu.
Sînt cît ase poate de straight adică nu se compară nimic cu părul unei femei peste pielea ta şi o ţigară trasă din toţi rărunchii cu poftă după....Aşa că n-am treabă nici cu homosexualii nici cu cîinii vagabonzi nici cu sectanţii nici cu maghiarii. Să fie sănătoşi să populeze(unii dacă or putea) pămîntul că încă mai e loc sub un soare care încă mai răsare. Da cînd te-ai băgat în sufletul meu şi-mi ascoţi ochii... aici tăticule sînt criminal în serie.
Prima fază. Mă întorceam într-o zi de la Bucureşti. Şi cum sînt fan CFR(mai ales că ne-a pus numa două trenuri la dispoziţie pentru capitala noastră iuropenă), stăteam în Gara de Nord. Şi după ceva bere şi cafeli mi-a venit să mă piş. Pentru cine cunoaşte buda din Gara de Nord, ştie ritualul: plăteşti, iei bucata de hîrtie igienă, cobori şi, în timp ce te pişi fie la cabină fie la pişoar, eşti nevoit să citeşti tot felul de mesaje de genul sug pula telefon.... sau bărbat bine caut bărbat discret pentru o relaţie. WTF? Nici o problemă mă închei la nasturi şi mă spăl pe mîini. În buda care oricum era cam pustie intră în scenă un personaj să tot fi avut 35 de ani şi mă întreabă; mă laşi să ţi-o ating? Tre să recunosc; în prima fază n-am ştiut cum să reacţionez. M-am făcut că nu aud. Numai că idiotul a interpretat tăcerea mea drept accept şi mi-a pus mîna pe blugi. Du-te mă dracului i-am zis că eu nu-s de ăştia. Omul tot insista ba chiar la un moment s-a aşezat în genunchi pregătit să mi-o sugă. Atunci, probabil că berea combinată cu insistenţele lui tîmpite m-a făcut să reacţionez şi să-i trag un genunchi în gură. Am ieşit val vîrtej din budă şi mă îndreptam spre peron numai că tembelul fugea după mine şi striga: hoţul! hoţul!
Norocul meu a fost de o patrulă de la TF. Le-am explicat ce s-a întîmplat, iar ăla cînd m-a văzut că vin cu poliţia s-a cărat instant.
Deci, dragii mei poponari, oriunde v-aţi afla. Felicitări că ştiţi ce vreţi, că v-aţi găsit forţa interioară. May the force be with you or in you. I don.t care. De ce trebui să organizaţi o paradă, cînd all we need is love? Aşa cum şi-o închipuie fiecare. Dacă mie îmi plac femeiele, ce-ar trebui să fac? Pentru mine cine organizează o paradă? De ce trebuie să ştiu eu ce se întîmplă în patul vostru? Aşa cum eu pentru voi sînt un ilustru anonim care ridică mîna căzuta din pat a unei femei în timp ce doarme, voi de ce vreţi mai multe drepturi decît am eu? Voi de ce nu vă puteţi trăi unul pe altul în intimitate, bucurîndu-vă unul de altul? În schimb preferaţi să îmbrăcaţi costume de rahat şi să ieşiţi în stradă în timp ce sînt atît de lucruri importante de făcut în viaţa asta. De ce pentru noi, cei care preferăm femeile, nu există o sărbătoare? Să zicem Straight parade?
Eu ştiu. Pentru că noi nu avem nevoie de parade. Pentru că noi preferăm să ne futem în pat nu pe stradă. Pentru că noi, cînd privim în ochi copiii sau cînd le spunem să tacă pentru că arată cu degetul în magazin ştim cum arată iubirea noastră.

Niciun comentariu: