duminică, martie 25, 2012

amandine


o conferință insipidă de presă
de parcă ai băut cafea amestecată cu nisip
ca de obicei mintea o ia razna
te gîndești oare cît de greu o fi de ucis bruce willis
ai două mîini și ele sînt atît de singure încît se aruncă pe hîrtie
ca de la etajul opt
un reporter idiot transmite că e o moarte învăluită în mister
întrucît nu aveau probleme financiare

este una din zilele cînd îmi vine să arunc totul în aer
pentru că nu mai am nimic de dat
nimic de spus
dacă mîine soarele n-o să apară să știți
că eu l-am urmărit pe scuter și-am tras
apoi m-am aruncat pe fereastră
m-am născut pentru asta

îți dai seama că îmbătrînești cînd copiii cresc mai repede decît tine
de parcă trecutul dincolo ar fi probă olimpică
emoționat îmbrăcat la costum și cu niște lumînări imense
asiști cum preotul scufundă în cristelniță moartea
dacă ar fi după tine i-ai pune numele joey demaio
pentru că până la urmă ți-ai legat viața de acest nou născut
dar pînă la urmă au botezat-o florica

vă rog să nu vă mai rugați pentru mine
sînt bine mersi iar dumnezeu știe asta
sînt cel căruia îi e așa frică de moarte
că pînă și ei i se face scîrbă și mă lasă
în pace
pînă și moartea are orgoliul ei

este una din zilele în care îți pare că toți oamenii te cunosc
doar pentru simplul fapt că ești om
dați-mi asfalt dați-mi șină de tren
să mănînc
și voi să ajungeți acolo unde trebuie să ajungeți

ai două mîini și ele se aruncă în aer
pentru că nu pot spune ce ai de spus
ești doar un soare care se intoarce seara acasă de florii
pe trei cărări
luna te trimite la culcare bărbate
ești beat vorbim dimineață
mîinile tale lasă aragazul deschis
poate așa
cînd nu te mai doare nimic atunci ar trebui
să te întrebi
al cui ești

mă-sa
decît să fiu om
mai degrabă eram o ploaie de vară
mulți nu m-ar fi ținut minte
dar aș fi uitat cîte ceva
pentru voi


Niciun comentariu: