miercuri, iulie 30, 2014

cuba libre

spre sfârșitul vieții unii vor croaziere de lux în jurul lumii
alții își pun ordine în fotografii ca niște răcani ce-și împăturesc uniforma
înainte de stingere
eu mă urc într-un cireș din crengi îmi fac o masă de shuffleboard
pentru vremurile ploioase în care nu ies din casă
am propria croazieră de lux în jurul oamenilor
nu mă tem de naufragii
trimit mesaje într-un cod mai tare decât codul morse
pun pariu că nici cei mai educați oameni nu pricep ce vreau să spun
atunci când cade câte o frunză

sunt omul care nu duce lipsă de nimic
dumnezeu mi-a ascultat toate rugile
m-ai întreba de ce sunt așa de sigur
pentru că știu să ascult
când îți răspunde
e ca și cum te-ai afla în metrou și înainte de kings cross
un muncitor care murmură shahada se-mpiedică și scapă din mâini
o lădiță cu scule
iar toată lumea se aruncă la podea îngrozită

Niciun comentariu: