marți, decembrie 15, 2015

stairway to heaven



am ajuns la concluzia
că raiul e o stare de uitare continuă
și că singurul lucru de care ne aducem aminte
-cum am ajuns acolo-
e doar pentru a începe o conversație
cu alții ca noi:

salut
tu cum ai ajuns aici?
păi am căzut de pe schelă în timp ce renovam
o secție de oncologie
dar tu?
duceam cu mașina pachete pentru sărmani
mi-a sunat telefonul și-am intrat pe contrasens…

știi cumva există pe-aici vreun magazin
unde se vinde pîine fără gluten? nu de alta
dar i-am promis soției…
habar n-am acu am picat și eu
mă întreb dacă aici sunt cutii poștale unde
să redirecționez corespondența din timpul vieții
nu de alta dar n-aș vrea ca pe pămînt cutia poștală să dea
pe dinafară cu notificări de conversie a creditului din franci elevețieni
în altă monedă
iar vecinii să spună că nu sunt un bun locatar

…poate ieșim diseară la un pahar de bere
prespun că aici au numai light și se-ascultă doar
jimmy page chitară solo
ai grijă doar
că noaptea îngerii mișună pe nori
mai ceva ca niște gîndaci de bucătărie

ok atunci pe diseară
mă bucur că te-am uitat
și eu la fel

Niciun comentariu: