joi, iunie 20, 2024

privilegiul sabatin 🙃🙃🙃

 


de ceva timp

o moarte trecută prin școala vieții

mi-a învățat obiceiul

È™i se È›ine de mine 

ca cerÈ™etorii din cimitir 

care-au prins șmecheria:

nu cer pomană când intri 

să îngrijeÈ™ti vreun mormânt 

întotdeauna când ieÈ™i 

stau cu mâna întinsă 

pentru că puÈ›i a durere È™i frică 

iar asta te face mai darnic


degeaba fredonez cu minÈ›ile rătăcite 

morÈ›ii cu viaÈ›a eternă 

viii cu cea de tavernă

degeaba mă mint că È™i ceasul stat 

arată ora exactă 

de două ori într-o zi 


aÈ™a cum se poate 

ca ceea ce scriu să fie 

ultima sistolă 

la fel de bine se poate 

să prind 92 

ca alice monroe

suficient să mă facă 

să copilesc rugăciuni 

deÈ™i anotimpul prielnic 

a cam trecut 


È™i pentru că sufletul 

punctual 

iese din trup după moarte 

doar sâmbăta 

m-am hotărât să cedez altora

iertarea de care-aÈ™ avea parte

când săvârÈ™esc fapte bune 

ori le săvârÈ™esc alÈ›ii 

pentru sufletul meu

Niciun comentariu: