joi, octombrie 02, 2014

emoticon 1 



îngerul meu păzitor se mai îmbată uneori
ca băieții
mai ales la episodul în care mark slone e deconectat de la aparate
atunci îi vine chef de-o ruletă rusească
își pune la tâmplă un reportofon cu înregistrări
de pe vremea când promiteam că mă las de una de alta
îmi spune tăios bagă-ți mințile-n cap
la vârsta ta deja aveam aripi și-o slujbă stabilă

de nervi eu îl șterg din lista mea de mobil
deși l-am trecut la contact în caz de urgență
îi spun scrâșnit dacă nu crezi în mine atunci
caută-ți altul așa cum voi face și eu

mi-ar conveni sfântul emil avea un prieten bun pe care-l chema castus
se temea de moarte și familia sa era bogată
și sfântul emilian de la durostorum ar fi ok de mic
mi-a surâs cariera de militar
sau mărturisitorul înzestrat cu blândețe
(felul în care-ți zâmbesc uneori te face să crezi
că voi crede în tine pînă-n pânzele albe)

Niciun comentariu: