sâmbătă, ianuarie 13, 2007

fade out hotel


(immerse your soul in love)

trezit de-a binelea în gură un gust înfiorător de pustietate nu recunosc patul nu recunosc mobila nu recunosc realitatea care se freacă de pielea mea ca un săpun de leşie mă spăl pe faţă nu simt nimic mă privesc în oglindă o cută pe frunte tunel prin care un pui de cârtiţă mă roade şi iese la suprafaţă

astfel eliberat îmi spun dance little bug dance stomacul mi se contractă firicele gălbui curg pe bărbie aş asculta tori amos ce poftă s-ascult tori amos doar ochii îmi par cunoscuţi cireşe amare uscate pe ramnificaţia trupului căreia noi îi zicem chip

fade out again

păşesc pe vârfuri să nu trezesc firescul din lucruri nu mai am bani pentru încă o noapte nu mai am bani să ajung în oraş dance little bug nimeni nu te vede nimănui nu-i pasă de ceea ce faci când eşti singur stomacul se contractă imită voma aş asculta tori amos capul plesneşte ca cercurile unui butoi putrezit scuip sinapsele în chiuvetă sâmburi de pepene furat din piaţă


mi se face foame nu pot să cobor la recepţie de ruşine că tremur prea tare mâinile tremură pe sticla de vodcă ezit capacul icneşte ca o femeie încordându-se-n mine un val de cădură aproape mă lasă fără aer aşa e căldura miezului de pământ ori de soare pe noptieră o folie de valium promisiune pentru viaţa fără de viaţă nu sunt cel care abandonează copiii răniţii sunt un tată bun sunt un camarad bun
oare ce-ar fi să
oare ce-ar fi

scream as i fight for life

Niciun comentariu: