sâmbătă, aprilie 24, 2010

london victoria

există zile în care ne pozăm cu soldaţii din garda regală
şi rîdem de japonezii care ne cer să le facem poze
please be careful we want london eye in our back
după cum există zile în care stăm la cozi înterminabile
astăzi se dă zahăr
ne strecurăm în patru labe printre picioarele ălor mari şi ajungem în faţă
mîine se dau portocale
strîngem punga cu zahăr la piept şi asta e cea mai mare victorie
nici măcar napoleon nu s-a mai întors aşa mîndru acasă
plus că am aflat
cînd se dau portocale

oli îmi spune că te-au operat
ai scăpat în sfîrşit de chistul de pe obraz
nu ai voie pansamente aşa că ţi se văd copcile
probabil yahoo mess nu s-a gîndit la posibilitatea
să inventeze un funny face cu cîteva copci
cu o seară înainte ţi-ai făcut de lucru cu bormaşina
şi ai mai căpătat un semn
eu rîd poate o fi şi ăsta un semn
că eşti un pui de van goh

există zile în care ne ducem graţios pe apa sîmbetei
fără să căutăm peşti sau măcar un vinovat
ne căţărăm pe stîlpii de la e.on
şi facem echilibristică pe 20.000 de volţi
dacă păsările pot noi de ce nu
planurile noastre au fost întotdeauna de anvergură
cam ca invazia din normandia
tu visai atelierul în care să poţi picta cu aerograful motoare de harley
eu să fac breaking news cu tot ce se întîmplă în oameni

există nopţi de paşte în care mergem pe furiş la biserică
miliţienii umblă prin sat după legionari
nu înţelegem de ce îngerii încremeniţi pe tavan
au aripi de vreo trei ori mai lungi
(mamă cîte perne am putea să facem din ăştia îţi spun la ureche)
nu înţelegem de ce tatăl nostru care ne dă pîinea cea de toate zilele
şi ne iartă nouă greşelile
mai ales pe alea de la mate
are limba împleticită dar e bine atîta timp cît lumea îşi scoate pălăria de fetru
şi-l salută bună seara dom’ inginer

ce dumnezeu ţi-aş mai putea spune
my brother my killer
după cum vezi încă mă mai cred cohen
după cum vezi liturghiile se transmit acum în direct
mîîine voi cînta misa încoronării şi mi-e a naibii de frică
niciodată n-am mai cîntat solo
tu vei picta în ulei the horror of not being human
îţi vei căra copcile la magazin pentru un bax de bere foster
te vei gîndi cu milă la van goh şi-ţi vei dori să fie soldatul
căruia petru i-a tăiat urechea şi isus l-a vindecat cu scuipat şi tină
eu voi merge la kaufland să cumpăr somon şi chifle
între noi doar un peşte albastru de sticlă
pe care tatăl nostrul a cărui împărăţie a fost
l-a luat împreună cu o canapea
într-un proces mîntuit de partaj

Niciun comentariu: