miercuri, iulie 14, 2010

chopper comando

de la o vreme visez numai pepeni şi
ktm-uri suzuki
poate o fi de vină tricoul pe care scrie chopper comando
mi l-a dat frate-miu
într-o noapte deplină fără absolut nici un vis
mă frizase şi-mi făcuse o creastă
de-acum eşti londonez îmi spunea

seara cînd mă întorc în casă
îmi sînt umbră şi tată şi prieten
mă salut de parcă m-aş fi părăsit dimineaţa dormind
şi tot ce mi s-a întîmplat peste zi s-a întîmplat altuia
merg pe malul rîului şi fac bărcuţe din comunicate de presă
centrul militar judeţean recrutează tineri pentru specialităţile
muzici militare şi sanitari
dsv a amendat cinci unităţi pentru nerespectarea condiţiilor minime de igienă

seara cînd mă întorc în casă parcă aş fi un medic legist
care desface sternul cu cleştele
căutînd-o pe dorothy sau măcar pe omul de tinichea
mă trezesc în faţa oglinzii fredonînd refrenuri stupide
eu nu sînt gata mă ia cu lopata

uneori mă visez barman într-un club de fiţe
şi rîd de toţi dobitocii care îmi cer gin tonic cu lămîie
le-aş explica că ginul tonic se face cu apă tonică
şi că ginul cu lămîie se cheamă gin fritz
mi-aş mai dori să mă despart de numele meu
ca de-o iubită căreia îi spui că nu ai nici un lucru în comun
şi nici viitor

Niciun comentariu: