sâmbătă, ianuarie 22, 2011

augmentin 500 mg


se făcea că eram cu frate-miu în grădină la ţară
încercam să înviem o fîntînă
fîntîna în care bunicul mă căuta cu o cange
crezînd ca primul născut băiat se înecase
sub pămînt am dat de o grotă cu un izvor
pînă am terminat noi de tencuit
casa bunicului se uscase
de parcă cineva ar fi supt tot aerul
cu un pai

noaptea
bătrînul de la etajul doi începe să urle
dumnezeul dumnezeului dumnezeului mă-tii
ameninţă că lasă aragazul deschis
şi aruncă blocul în aer
eu stau de veghe cu rîndul la căpătîiul mamei
mai întîi mîinile
mîinilor le spun să trezească picioarele  la ora 3
urmează ochii limba şi tot aşa
augmentin 500 mg o capsulă la 12 ore
de parcă ai trimite în cosmos capsule cu mărturii
despre cei ce au fost
o văd cum se face mică mai mică mai mică
mămică ridică-ţi puţin capul
un tort de nuntă din care bucătăresele fură la gramaj
ori un basm
din acela în care te faci tot mai mic
ca să afli tot ce se petrece în oameni

dar nu e un basm şi mă cuprinde ura
dacă m-aş mai naşte odată
aş fi peter o'toole
cunoscuţii m-ar striga el aurens
aşa avea timp să-mi aleg numele
tribul
să mor decent într-un accident de motocicletă
ori ca un mamut care nu mai ţine pasul cu turma
îşi ridică trompa în semn de adio
şi se scufundă
în turbărie

Niciun comentariu: