marți, februarie 01, 2011

digital voice editor


de la o vreme totul se petrece în viteză
oamenii sînt simple secunde care trec
indiferent dacă ai deschis ochii sau nu
încerc să mă agăţ de ceva să fac ziua să stea în loc
măcar un moment să-mi aud inima pulsînd
să mă conving că totul mi se întîmplă mie şi nu altuia
totul cedează ca o pojghiţă de gheaţă
şi mă trezesc în mijlocul zilei ca în apele unui lac
ştiu că orice zbatere e inutilă
dacă vreau să ies la suprafaţă

înghit distanţe de parcă
aş lua antibiotice cu reţetă
conferinţe de presă şedinţe de consiliu judeţean
note informative raportări ambulanţă isu poliţie
două femei au murit asfixiate în timp ce găteau pentru un  parastas
o alta s-a spînzurat una de 32 a născut acasă moşită de soacră
dar pruncul s-a născut mort
opoziţia boicotează şedinţa cj
mă întreb cînd voi ceda
aici e momentul în care primesc un  comunicat
despre ziua mondială a zonelor umede
mă umflă un rîs nervos
e ca şi cum un copil curios
ar stinge şi ar aprinde lumina
în mod obsedant

oraşul ăsta e o mahala în care îngerii
întind rufele pe balcon apoi se adună ca nişte ţaţe
şi bîrfesc pe cel ce-a murit sau pe cel care
a cîştigat la loto
îmi închipui că sînt la volanul unui peugeot argintiu
pe scaunul din dreapta un gol
pe lunetă scris mare just married
singurii oameni care mai vorbesc cu mine
sînt cei pe care i-am înregistrat din conferinţe
în digital voice editor

îmi doresc să adorm între şinele unei căi ferate
dacă vine un tren ar fi ca şi cum mi s-ar umple casa de prieteni
noaptea aş privi cu tandreţe
cum moartea adoarme cu gura deschisă
pe umărul meu
şi vorbeşte în somn

Niciun comentariu: