sâmbătă, aprilie 23, 2011

the church of salvation II


îmi spuneai 25 degrees in london lovely time for riddin
îţi răspundeam 18 degrees home lovely time for chopping...eggs
oli rătăcea undeva prin new york în căutarea oii fantastice
îmi doream să ne adunăm într-o zi şi să înjghebăm o formaţie
de genul alora boliviene care cutreieră lumea şi cîntă în centrul oraşului
le-am fi cîntat tuturor all we are is dust în the wind

aş putea să-mi închipui că în faţa balconului se desfăşoară
o încleştare de proporţii cosmice vrăbiile se reped în picaj asupra
albinelor adunate pe un cireş port-avion
da draga mea transmit în direct din pearl harbour
comandamentul albinelor interceptase o telegramă ştia că va fi atacat
dar de asta depindea intrarea florilor de cireş în război
pierderile au fost importante

de atîta singurătate m-aş apuca să rescriu fericirile
fericiţi cei ce prind un loc în websminster abbey la nunta lui kate
căci ei vor moşteni umbrele
fericiţi cei ce fumează de trei ori dintr-o ţigară pînă îşi frig buzele
pentru că se vor da de trei ori peste cap şi vor vedea ce se întîmplă în oameni
fericiţi cei ce nu au nimic pentru că nu vor pierde niciodată
fericiţi cei ce ştiu să facă din nori animăluţe pentru că urmaşii lor vor stăpîni pămîntul
aici e momentul în care tu draga mea îmi spui
mai opreşte-te
prea multă fericire poate ucide un om

astăzi sînt prinţul agib
mi-am pierdut ochiul drept deschizînd o uşă de aur în cautarea fortralului
astăzi e ziua în care îmi pare rău de tot ce-am făcut
ca să fii om nu-ţi trebuie decît genunchi puternici
eu n-o să mor eu o să mă duc în pădurea cu alune
o să-mi fac o căsuţă de lemn vor veni toţi şi se vor ruga
să stea şi ei aici
absent eu o să smulg fire din barba lui dumnezeu
întrebîndu-mă mă iubeşte
nu mă iubeşte

Niciun comentariu: