marți, august 09, 2011

new blank document


pentru fiecare om care caută
există un om care așteaptă
cînd cel care caută renunță înseamnă că cineva
s-a săturat să aștepte
nu mi-a trebuit mult să învăț
nu am înțeles însă de ce fiecare lecție
are în sine durere
țin minte că pe vremuri habar n-aveam să dansez populară
ani de zile s-au chinuit să mă învețe
nici acum nu sînt mai breaz

nu am de gînd să spun ceva memorabil
lucrurile banale sînt cele mai adevărate
cum ar fi să ai pe cineva căruia să-i spui
te iubesc mai mult ca ieri dar mai puțin ca mîine
iar mîine să vorbești ciudat de parcă inima
ar fi un balon de heliu la o aniversare

în curînd o să plec
mă așteaptă un drum lung
dar nu-mi dau seama dacă nu cumva chiar eu sînt drumul
sau dacă în locul meu o distanță își ia rucsacul și dispare în primul tren
inima mea e un copil care se agață de fusta mamei în prima zi de școală
inima mea e un maidanez făcut terci pe șosea

aș putea să-ți vorbesc despre abandaon
el vine cînd nu te aștepți
altfel nu s-ar chema abandon
de vină e întotdeauna un zmeu de plastic
pe care ai crezut că poți să-l înalți dintr-un apartament
de la etajul șapte
iertarea nu vine niciodată cînd o ceri
doar cînd nu mai ai nevoie de ea

tot mai des sting lumina
și am impresia ca se sting oamenii
tot mai des îmi simt nopțile
ca pe niște camere frigorifice
în care stăm cuminți și-așteptăm
vreun aproape
să ne recunoască

Un comentariu:

kolector spunea...

Imi place cum te descoperi fara menajamente, de fiecare data altul si, totusi, acelasi mereu. In curand cred ca m-as putea apuca si sa culeg "citate celebre", ca un adolescent in cautarea propriei crize. :)