miercuri, august 10, 2011

no new messages in your inbox


o dimineață cretină ca un cerșetor
care îți spală fără să vrei parbrizul
miroase a lenjerie de spital
plouă îndesat
de parcă cineva ar apăsa cu genunchii un ruccsac
să se închidă

oli îmi spune că în chaplam junction noaptea trecută
au dat foc magazinului din care mi-a luat frate-miu blugi
au jefuit restaurantele pakistanezilor
au dat foc autobuzelor
țeasta mea e londră în flăcări
nu pot să m-apropii de oameni

aș putea să-ți spun că astăzi sînt bacbac
bufonul preferat al sultanului
m-an înecat cu un urlet
toți se feresc de moartea mea
dar toți o revendică

mă trezesc într-o cameră și nu știu ce caut în ea
ca prin ceață îmi amintesc
obișnuiam într-o vreme să-mi duc viața acolo
acum mă întreb doar la ce-mi folosesc mîinile
dacă nu pot întoarce timpul

iat-mă așadar
nici măcar capătul lumii nu e așa gol ca mine
sînt sinbad marinarul
dar nici o pasăre rock împrejur
să mă salveze

Niciun comentariu: