vineri, noiembrie 04, 2011

laparovision


am ajuns să cred că dumnezeu lucrează la descarcerare
dimineața taie patul contorsionat
îmi face respirație gură la gură
îmi verifică pupilele
îmi vinde gogoși despre viață

peste mine se așează tristețea ca bruma
peste parbrizul unei mașini
tanti maria a împlinit o sută de ani primarul a premiat-o cu 500 de lei
o pune să semneze procesul verbal de primire
pielea mea e un proces verbal semnat de cei ce-au plecat

noaptea mă mai trezește cîte un tren în mișcare
ascult minute în șir zgomotul sacadat
îmi pare că stau la pîndă
nu știu
o vînătoare de vii
sau poate o trecere ilegală de graniță
spre trupul unei femei
aș putea să-i fiu scaramouche
ori să-mi tai o ureche și să crească în loc
floarea soarelui

de la o vreme nu mai înțeleg nimic
nu știu dacă mă doare ceva ori sînt sub anestezie
îmi vine să-i trimit la dracu pe toți
și să m-apuc să merg fără țintă poate aflu
unde e capătul lumii
acolo cu voluptate
o să-mi las pe pămînt permisul auto cardul și buletinul
și-o să mă spînzur de ziua cu numărul
18

înainte de asta îmi fac inventarul organelor
poate ceva din mine ar putea salva un serafim în comă
inima puțin hipertensivă dar e ok
rinichi excelenți cornee la fel
mi s-a făcut atît de pustiu
că pot auzi cum fierbe lumina
în soare

Niciun comentariu: