duminică, mai 12, 2013

@


într-o zi mi-am văzut moartea cu ochii
(sincer să fiu cine o vede  și-i scoate apoi îi dă de pomană
mai bine orb decît mort)
de fapt cînd m-am trezit ziua aia prevestea ceva
un AVC
EPA
sau ce mi-o fi dat dumnezeu
după cum îți ziceam
mi-am văzut moartea cu ochii
era o sinagogă
o baie comunală
sau un mercedes neapărat negru
în tot timpul ăsta vena artera capilarul sau ce-o fi fost
voia să iasă din capul meu ca un vierme
am început să rîd
crezi că aș fi tras?
dacă aș fi avut vreo armă?
noo
aș fi donat-o în scopuri mai mult sau mai puțin caritabile
ca de exemplu să se cumpere ulei pentru copiii din kenya

cînd am împlinit 20
mi-am propus să nu ajung 35
era frate-miu lîngă mine era vodcă gin era ok
aveam o grămadă de cunoscuți niciun prieten
acum am o mulțime de prieteni și ce să fac?
să-i onorez pe ei sau pe mine?
aș prefera cînd voi ieși din scenă
deși țin cu city
lumea să-mi cînte you will never walk alone
știm toți că pe drumul acesta suntem singuri
dar dacă ai galerie
îți înghiți mai ușor lacrimile
iar dimineața nu vei avea ceară pe gene

îngerul meu păzitor are un obicei șui
cînd mă uit pe umărul drept și mă rog
la dracu
el e pe umărul stîng și joacă table cu sfîntul episcop emilian
cînd mă uit pe umărul stîng
numai de-al naibii stă cocoțat pe umărul drept și se rățoiește la mine
tu știi să te rogi?

Niciun comentariu: