vineri, februarie 21, 2014

creative roleplay



într-una din nopţi am visat că m-au rechemat la locul de muncă
mi-au dat înapoi reportofonul mobilul de serviciu şi declaraţia de venituri
mi-au spus ne pare rău dar se moare în draci şi nu facem faţă
ştim că şi ţie-ţi convine tu nu eşti omul care să stea degeaba
dacă nu-ţi curge moartea prin vene înseamnă că n-ai fost bun de nimic niciodată
în plus cred că acum ştii cît de important e un loc de muncă în zilele astea
ştii cum e să aştepţi poştaşul cu şomajul de parcă ai aştepta popa cu sfîntul maslu
nu mai visa aiurea la reportaje din coasta de fildeş sau kenya
ţi-e prea frică de păianjeni şi viespi
oricum paşaportul n-o să-ţi iasă la timp
e prea mare păcat de talentul tău
gîndeşte-te că aici te cunosc aşa de mulţi că pînă şi pămîntul
te ia în spaţiu dacă te-ai duce să-ţi schimbi cartea de identitate

în tot acest timp eu mă gîndeam la o femeie pe care o cunoscusem
într-o zi mai caldă ca iadul
făcusem dragoste printre ruinele unei grădinţe transformată acum în
aşezămînt social pentru bătrînii bogaţi
în timp ce-o pătrundeam aveam timp să citesc pe urma unui perete
california über alles scris cu vopsea de culoarea limfei

m-am trezit speriat cu mîinile amorţite
de parcă aş fi dat toată noaptea autografe pe trupuri
făcute doar pentru sexual roleplay
pînă şi dumnezeu are fanteziile lui cu oameni
am adunat toate icoanele din casă şi-am urlat
la ce dracu mai sunteţi utile dacă nu sunteţi în stare să ascultaţi
poate totuşi că sunteţi bune la altceva
le-am aliniat frumos după mărime şi-am făcut un pluton de execuţie
m-am aşezat în faţa lor mi-am umflat pieptul
(recunosc nu cred în baliverne cum că trebuie să fii legat la ochi sau că un călău
trebuie să-şi acopere chipul în fond cine naiba îşi mai bate  capul să te recunoască
dincolo ai lucruri mai importante de făcut ca de exemplu să găseşti un gest cărui să-i spui pace)
mi-am umflat pieptul şi mi-a venit poftă spun ceva memorabil
ceva de genul că italienii pierd războaiele de parcă ar fi meciuri de fotbal
şi că pierd meciurile de fotbal de parcă ar fi războaie
sau că istoria va fi blîndă cu mine pentru că intenţionez să o scriu
nu mai contează că lucrurile acestea le-au spus înaintea mea alţii
gloanţelor nu le pasă dacă tu crezi sau nu în viaţa de-apoi

să presupunem că soarele se învîrte în jurul pămîntului
şi inima se învîrte în jurul trupului
atunci moartea e un fel de  întrecere unde copiii
aleargă pe uliţă cu un dumnezeu făcut cerc





Niciun comentariu: