joi, mai 15, 2014

tow



va veni și clipa în care-mi voi scrie pe frunte
-ca militantele femen pe țâțe-
NU ÎMI PASĂ

voi căuta adunările cele mai importante:
zilele orașului
parade militare
înmormântări țigănești
nunți de aur
nunți de argint
nașteri la termen cu medici plesnindu-ne peste fund
și dându-ne notă de trecere
serbări câmpenești după recoltarea rapiței
crescută cu produse bayer și du pont
agape frățești după sfințiri de biserici cu dumnezei plesnindu-ne peste fund
și dându-ne premergătoare să ne plimbăm bătrânii
pînă la veceul turcesc și-înapoi
mese gratuite în adăposturi de  noapte unde ne furăm unul altuia pâinea
și ne sugem măduva de parcă am fi
spată de miel

NU ÎMI PASĂ
războaiele tale nu sunt războaiele mele
poveștile tale nu sunt poveștile mele pentru asta ai cimitir evreiesc
spune-le povești celor ce nu au una
nu-mi cere să-mpart cu tine alegerile
pasta de dinți plata cu ora manevrele de resuscitare
locul din dreapta din trans am-ul cu care mă-ndrept
inevitabil spre soare
sau spre soho
în căutarea unei ladyboy thai
friendly with stranger
no rush good time

de astăzi
ce mi se dă voi ține doar pentru mine
dacă vreau ca în gamela mea să fie supă de soare
atunci va fi supă de soare
dacă vreau ca pe fiul meu să-l cheme edmond
atunci va găsi el o cale să evadeze din uter
dacă vreau ca șomajul să vină la timp
atunci voi ucide poștașii greviști
dacă vreau să cobor între coapsele unei femei
ca un căutător de perle ce desface o scoică
atunci am să urc pe kasbek
mă voi lega cu atâtea lanțuri că nici descarcerarea nu le va da de capăt
și-am să aștept
ca dumnezeu să-mi ciugulească
ficatul



Niciun comentariu: