sâmbătă, martie 07, 2015

ostatic fm



dacă m-aș fi născut în america
probabil c-aș fi fost sărăntocul ce cîntă la tubă
în fanfara colegiului
dumnezeu-bătăușul care oricît m-aș ruga
în fiecare zi mă face de rîs punîndu-mi piedică la cantină
profeții săi ar fi fost
puștii populari și bogați în a căror frăție
întri doar dacă treci
probe umilitoare

unii protestează împotriva alimentelor modificate genetic
alții împotriva avortului globalizării
ori mormintelor pe cale de dispariție
eu voi scrie un manifest împotriva celor ce scriu
îmi voi acoperi mîinile cu ceva
umbra unui copac
sau o carte totuna
unii mă vor numi jihadi john
în fiecare zi voi trimite înregistrări
în care decapitez pdf-uri
pînă cînd vă veți retrage în voi
și veți găsi ceva onest de spus
bineînțeles voi începe
cu volumul meu de debut

Niciun comentariu: