sâmbătă, septembrie 15, 2007

guiness(united pub)

dimineaţă. peste miriştea de la episcopie aburi ca trupul unei femei după o baie fierbinte. o gaiţă a scăpat nuca din cioc pocnetul ei pe asfalt a trezit viaţa.

azi e o toamnă cum îmi place mie. cald nu sufocant o căldură bătrînească îmi vine să mă descalţ să merg desculţ aiurea pe pămîntul ăsta care aduce tot mai mult cu un cirotic.

privesc mersul oamenilor îmi place să mă hrănesc cu graba lor îţi dă impresia că toţi au ceva ceva important de făcut. unii merg săltat ca nişte cai la paradă alţii merg cu grijă să nu se spargă. intru în rînd cu ei îmi flutur mîinile pe lîngă corp mîinile mele sunt vîsle eu sunt canotor. în lipsa ta particip la probe de simplu uneori mai cîştig alteori e loc de mai bine. dacă ai fi cu mine probabil am cuceri titlul olimpic.

am făcut piaţa. am cumpărat pătrunjel de la vitalie. vitalie are parkinson dă legătura cu zece mii cînd apucă banii mîinile lui tremură ca pereţii unei case de chirpici.
ţi se rupe inima el nu vorbeşte bărbia lui face totul. bărbia lui fixează preţul bărbia lui mulţumeşte. oare unde stă şi ce face cînd ajunge acasă.

uneori iubesc aşa de mult oamenii încît mă dor maxilarele o zi întreagă.

tu ce faci. ce-ai mai citit bun. poate împrumuţi nişte bani să ne vedem avem multe de povestit.

eu tot cu meşterii prin casă. ei vorbesc o limbă de rigips uneori mi-ar plăcea să pot face de toate să dau cu trafaletul să pun glafuri tu să mă priveşti să-ţi spui în gînd mamă ce umeri laţi şi ce mîini groase.

maică-mea face planuri. deasupra patului o să pună un tablou de-a lu frate-miu deasupra televizorului un răstignit. cînd face efort pîlpîie ca o lumînare se sprijină de pereţi pereţii o sprijină acum le-am înţeles rostul. noi niciodată n-am fost copiii ei şi ea niciodată mama noastră. nu-i greu să pui pereţilor ochi şi urechi apoi să-ţi închipui că te înţeleg şi că nu te vor face de rîs prin vecini.

beau bere neagră iubesc oamenii ca un prost şi-mi place să te trag de păr cînd facem dragoste. cam atît pot spune eu pe ziua de astăzi.

Niciun comentariu: