duminică, iunie 06, 2010

şi în partea asta de lume se moare dragul meu

uite aşa îmi spuneai
că iei şoarecii îi gazezi apoi le scoţi splina
eu îţi spuneam ca-n trădarea lui caron
răducule eşti vinovat
am să te ucid din cînd în gînd am să-mi pun mănuşi de pianist
am să te strîng noaptea de gît
răducule eşti vinovat
ia-ţi buletinul nevasta şi fugi
radu mamei radule
te-aş face praf la o partidă de oină
nu că n-am fi praf

şi în partea asta de lume se moare dragule
eu credeam că în america nu se moare niciodată
sau dacă se
te duci dracului în linişte
nu mai pui şoferii să circule cu farurile aprinse
nu mai pui bărbaţii să care icoane
dragule în partea asta de lume se moare cu gura deschisă
cu ochii deschişi
măcar aşa poate vine marea tornadă
şi tu nu ai pe masă măcar
ceva biscuiţi sau alune

radu mamei radule
vinovat
de ce dracu am crezut că în america nu se moare
şi în partea asta de lume inima se holbează
ca turiştii cînd se schimbă garda regală
apoi te întrebi ce ai în piept
o cîrciumă sau
un drept de a fi

se moare dragule se moare la greu
aşa se anunţă la meteo

Niciun comentariu: