miercuri, noiembrie 05, 2008

howling

mă grăbesc să prind ultimul metrou de parcă mi-aş prinde o venă prin care mi se administrează gentamicină. cam aşa e de dureroasă imagine ta pe un peron oarecare şi eu beat cu o poftă cumplită să-mi aud urletul. cu o poftă cumplită să înghit întunericul din tunel.

lucruri care nu-mi plac azi:
maşinile care parchează pe trotuar.
oamenii care se opresc în mijlocul policlinicii căutîndu-se prin buzunare şi se ciocnesc de mine. ei nu ştiu că sîntem fragili şi că tot ciocnindu-ne între noi o să ne împrăştiem ca un pumn de mărunţiş şi n-o să ne mai regăsim niciodată compleţi.
mesajele de la i.s.u care anunţă incendii. vreau să am şi eu un incendiu al meu să-i cînt de leagăn iar cînd va creşte să-l trimit în lume cu toate speranţele mele.

am auzit că la voi petrochimia nu merge bine şi că acum ai un labrador. eu încă nu m-am obşnuit cu întunericul mă trezesc întotdeauna la patru mă duc la toaletă fumez mi se face face frig toate în aceeaşi ordine. după cum vezi doar omeneşte.

lucruri care nu-mi plac mîine:
ceaţa.
faptul că nu ştiu cu se mă îmbrac dimineaţa.
burniţa.
ceasul care merge de-andoaselea şi-mi arată timpul pierdut. nu că m-ar interesa cît mai am doar trupul meu scobit de absenţe ca o pirogă.

cîteodată îmi doresc să ştiu ce visează maică-mea. poate se visează grădină în care cresc plante pe care ea n-a avut niciodată timp să le cerceteze. poate visează manuale de biologie sau mulaje. în locul inimii i-a crescut un credit ipotecar pe care nu ştie dacă mai are destulă viaţă la dispoziţie ca să-l plătească.

în mijlocul zilei pe care o trăiesc e o altă zi care mă trăieşte. îi simt rsuflarea de vită în ceafă o simt cum se-ngraşă cu trăirile mele. în trenul pe care-l aştept e un alt tren plin cu umbre. şi nu ştiu să mă aşez cuminte lîngă ele ori lîngă oameni. de fapt e totuna oamenii pe care nu-i cunosc nu există aşa cum nu exist pentru alţii. deasupra mea un ochi deschis permanent.

lucruri care îmi plac azi:
famous blue raincoat.
bătrîna din piaţă care vinde flori.
să mă gîndesc la tine ca şi cum aş asculta un concert de bach să mă încrunt la colegii mei ssst aici se cîntă.
să mă gîndesc cum cad din pat în timp ce dorm şi tu te chinui să mă trezeşti.

astăzi nu-mi lipseşte nimic în mine sînt toate la locul lor. o să-mi lipsească doar ivan denisovici pe care o să ţi-l dau ţie şi gîndul în care tu stai la fereastră hrăneşti copiii şi păsările apoi te plîngi că nu ai învăţat nimic pentru permisul

Niciun comentariu: