sâmbătă, decembrie 03, 2011

scrisoare catre un arici

măi domnișoară
nu mă mai plictisi că taică-tău lucrează în MAPN
că am să fiu singurul bărbat din viața ta
eu nici măcar nu știu ce dracu mă așteaptă acasă
intru în cameră am uitat
am angajat umbre să pună parchetul una îmi smulge o mînă
alta un ciorap
stai domnle avem de pus lemnul

să vorbim sincer
de cînd te-am cunoscut
am închis soarele în pieptul meu și i-am dat liber cînd am vrut
m-au arestat pentru lipsire de libertate
de cînd te-am cunoscut au murit toate zebrele tale de hîrtie
ăăă cum obișnuiai să înjuri
inima mea se bătea cu inima ta ca într-un reportaj de pe discovery
o să-ți spun foarte sincer
după ce facem dragoste
sînt singurul om care nu se ridică și pleacă

știi care e cea mare tristețe
am un bilet bacău  luton
dus întors de nu m-aș mai întoarce
de-aș muri azi aș spune uite fratele meu
e o zi bună să mori împlinit
să le beau toată berea din aeroport
și toată apa din avion
oricum nu găsesc cuvinte să-ți spun că-mi lipsești
și că nu am cu cine să-mpart

da măi domnișoara de la începutul textului
în inima mea soarele a eclozat țestoasele au început
să meargă mărunt pînă la mare
e o redacție pustie complet
ascult celelalte cuvinte și mă mai gîndesc dacă
mai cobor pe lumea asta



pentru că m-aș împărți ție
dar mi-e teamă că ai să te bulucești să treci
pe sub altar ca la moaștele sfîntului andrei
poaate ai să faci tahicardie o să vină smurdul
și-o să te învețe cum să respiri

sau poate o să-ți scriu ceva pe hîrtie
tu o să-mi scrii ceva o să vedem că nu sîntem poeți
o să facem avioane din tot ce am scris(între timp omleta cu scorțișioară se arde)
și-o să pariem pe cel care cade mai repede
o să jucăm navele
am să te las să cîștigi

de data asta

de fapt știi
sînt jack sparow nici azi nici mîine nu prea pot să mor
pentru că am furat puțin din ceea ce ești tu
nu am voie
nu am dreptul
ți-aș cînta ca nicu alifantis te rog pe tine umbră să redevii ființă
pentru că te port în mine ca un transport ilegal
de viață

măi domnișoară
e posibil să fiu iresponsabil
dar cum dracu ies din viața asta
dacă m-am pierdut prin tine?





Niciun comentariu: