sâmbătă, septembrie 06, 2014

narco saint blues



de la o vreme
orice atingere necunoscută mă înspăimântă
orice obiect pe care nu-l văd
orice femeie care-și plimbă febril degetele pe sternul meu
ca un bolnav căutând butonul de panică
orice val de aer ca o descărcare electrică
toate acestea mă fac să-mi închipui că insecte ciudate
îmi injectează venin
de frică mă închid în propria țeastă
ca un crâșmar care-și anunță clienții că e ora închiderii
mă liniștesc doar atunci când îmi ocup mintea cu întrebări bizare
oare ce mă oprește să ucid oameni
gândul că voi fi prins și voi face închisoare pe viață
sau că voi avea remușcări

am visat tot ce era de visat pentru mine
responsabile locuri de muncă
poze cu dynamo pe tower bridge
nu-mi mai doresc decât o femeie care să-mi fie fidelă
ca unity mitford
și câțiva prieteni care să vândă tot ce am scris
cu 10 dolari mexicani crezând că am fost adevăratul
jesus malverde

Niciun comentariu: