luni, septembrie 08, 2014

porta gayola



sunt mai sigur ca niciodată
că am fost creat pentru lucruri mărețe
la început îmi doream să mor în somn
simplu și fără durere
m-am lecuit repede
nimeni nu și-ar dori să treacă dincolo fără să știe
să se trezească într-o stare vecină cu iadul
întrebându-se cât a trăit sau dacă viața a fost nedreaptă
e ca și cum te-ai trezi dintr-un somn adânc apoi te chinui tot timpul
să-ți aduci aminte ce ai visat

de viața mea nu sunt prea sigur
la început mi-am dorit un luptător dat dracului
ca foreman sau de la hoya
m-am lecuit repede
ei au sfârșit întotdeauna faliți
și cu pierderi masive de memorie
m-am întrebat de-atâtea ori doamne ce vrei de la mine
că am uitat să trăiesc și-acum vorbesc despre mine
ca despre un cunoscut căruia aș vrea să-i fiu prieten
pentru că a trecut prin atâtea
bucuros că tot ce-a trăit nu mi s-a întâmplat mie

m-am săturat de mâini întinse care spun o poveste
în speranța că vor primi pomană
mai bine dați-mi coapse nedesfăcute
în care să-mi ascund
sărăcia

Niciun comentariu: