joi, august 18, 2016

s-o ia dracu de reciprocă



de fiecare dată cînd cîștig ceva
pierd însutit
și reciproca nu-i niciodată valabilă:
într-o zi am găsit pe o bancă
un pachet de kent lung și-o brichetă
exact în momentul cînd tot trupul meu
s-ar fi vîndut pentr-o țigară
după cîteva ore
mergeam cu mintea aiurea m-a oprit rutiera
și mi-a dat 250 pentru trecere prin loc nepermis

de-atunci mi-am promis
c-o să mă rog numai sfîntului dunstan
o să-i toc nervii pînă o să-mi făurească
o potcoavă de alungat demonii

și iar nu-i valabilă reciproca:
eu cred că sunt făcut pentru oameni
dar oamenii nu-s făcuți pentru mine
mai toți au stat lîngă ceea ce sunt
de parcă ai sta
lîngă un izvor termal  postcomunist
care arată ca dracu dar care știi
că detoxifiază
apoi au plecat după ce și-au umplut
oalele și ulcelele

Niciun comentariu: