vineri, noiembrie 19, 2010

efectul religiei asupra cofetăriilor


în afară de o durere cumplită de cap
şi un cont pe facebook
nu am nimic în comun cu cei vii
dacă aş fi fost inteligent aş fi făcut un liceu militar
sau armata la marină
aş fi avut un loc de muncă asigurat la bugetari
m-ar fi durut în cot atîta timp cît aveam permis de conducere
pentru luntrea lui caron
pentru că morţilor nu le pasă de etilotest
sau dacă e ziua ta
ei nu-ţi spun la mulţi ani ori să ai noroc
ei îţi urează simplu căcat în traistă

ieri de exemplu victor juca biliard pe computer
mulţi au dat like la statusul meu
doar un un copil de ţigan s-a gîndit la mine
şi a murit ca urmare a complicaţiilor date de rujeolă
a venit la mine şi a zis trece-mă
îmi plac oamenii care mi-o spun verde în faţă
trece-mă că n-am timp pentru tine

am început să-i urăsc pe ăştia din nordul moldovei
frate-miu împărţea chiria cu ei în londra
avea de gînd să-mi facă o surpriză
voia să-mi plătească biletul de avion de sărbători
doar că idioţii din nordul moldovei
au plecat înainte să plătească chiria
au luat pînă şi cratiţa în care frate-miu gătea anul trecut
chişca adusă de mine din ţară

asta îmi confirmă teoria liniştii aparente conform căreia
nu ştii ce consecinţe poate avea un simplu gest
adică să presupunem că tot ce atingi devine al tău
dacă pui mîna pe o piatră s-o arunci în rîu să facă broasca
devine a ta
în vreme ce piatra străbate apa mîna rămîne într-un fel suspendată
şi-atunci te întrebi
dacă piatra şi-a găsit în sfîrşit apa
atunci de mîna regretă

sau ca să fiu concludent
mă trezesc dimineaţa ascult tower of songs mă întreb
oare dacă aş fi conştient că trag aer în piept doar pentru că
altcineva a încetat să respire
oare aerul ar avea gust de piure de castane?

aşa că astăzi îmi pare rău că nu mă doare
că nu mă mai doare
cînd uit chipurile celor pe care i-am cunoscut
şi prefer să-ţi vorbesc despre efectul religiei
asupra cofetăriilor forţate să se adapteze
şi să vîndă produse de post



Niciun comentariu: