sâmbătă, martie 19, 2011

acolo unde se duc jobenele fără magie să moară II (@flow)

bună dimineaţa

bună dimineaţa şi ţie

dumnezeule cît contează să ai pe cineva
care să deschidă ochii alături de tine
nu să dansezi singur prin cameră un tango
despre care ai zis că va fi cîntecul tău
de deschidere a nunţii
pilota se ridică şi iese la geamul balconului
în faţa poporului de furnici
ca evita peron
ţie nu-ţi ies paşii


îţi trebuie un moment de maximă sinceritate
cazi în genunchi în faţa propriului trup
şi a lui doamne-doamne
am greşit în faţa ta
şi a cerului(cerul nu are treabă dacă nu lustruieşti cu el bombeul bocancilor)
nu spera la inelul cel scump
la viţelul cel gras
emilian se întoarce acasă
e beat

nu ştiu de unde nevoia asta de a mă spune
de parcă
l-aş pîrî pe frate-miu după ce mi-a dat cu o piatră în cap

azi nu am basme
azi mă prezint gol în faţa unei onorate asistenţe
ai făcut curat în camera ta care arată a grajd?
nu
ai fost la biserică?
nu
ai mîncat carne de om?

nu

ivdecor wants to be your friend on facebook
remind me later

ştii ce e mai trist din povestea asta?
cînd ies din casă şi ridic ochii spre cer
nu văd decît balcoane din termopan
rufe puse pe sîrmă la uscat
şi văd o faţă de pernă
sau de pilotă
doar pentru unul


bună dimineaţa


bună dimineaţa şi ţie

două linguriţe de zahăr?
te rog
lapte nu

Niciun comentariu: