vineri, martie 11, 2011

one beritza one căpritza


panikos îşi spunea vîrsta ca şi cum
ar fi aruncat zaruri la table
şase unu ani şase unu
în cipru avea o turmă de capre
la noi în cartier avea un cîine
şi multe regrete

şase unu şase unu
one vin pentru domnul
one beritza one căpritza şi one nutz
pentru mine
toţi aflaseră că e rost de băut moca
eu mă gîndeam că dacă ai ce să dai
toţi oamenii sînt ai tăi
dacă nu
speli morţii cu muscăţel

toţi se gudurau pe lîngă panikos
un fel de căţeluşi abia fătaţi
panikos se gîndea la caprele lui
şase unu şase unu ani
prin  ţeasta mea apăreau tot soiul de întrebări
ca fulgerele într-o furtună de vară

de ce nu sînt regele momo
şi mîinile mele un sambadrom pe care se întrec
femeile pe care nu le-am atins
de ce exersez paralizia cînd în loc de piept am pămînt
de ce nu i-am spus niciodată mamei că o iubesc
de ce nu m-am născut în cer şi nu am vene elastice
să-mi înfăşor cu ele picioarele
să strig în cădere bungee
şi astfel să mă apropii de oameni

Niciun comentariu: