duminică, martie 06, 2011

pac man

dacă ar fi să vorbim despre lucruri stupide
unii spun că au o foame cît trei persoane
eu spun că am o singurătate cît două
sînt un fel de pac man care îşi pierde vieţile
pentru că habar n-are cum se controlează din tastatură

îmcerc să-mi aprind o ţigară
îmi dispar mîinile
încerc să ajung undeva
îmi dispar picioarele
încerc să mă rog
îmi dispare gura

de mic am fost alăptat de janis
probabil de la laptele ei mi se trage so sad to be alone

anyway
într-un final cele mai importante lucruri pe care le faci
e să te pişi pe tine
şi-n timp ce beleşti ochii a moarte
îţi doreşti să fi trăit mai mult

2 comentarii:

emil spunea...

@ decretel: ti-am sters comentariul pentru ca in afara de faptul ca ai citit si tu un editorial cu plantatul pomilor, ai dovedit ca esti un idiot complet si n-ai inteles nimic. Fumeaza un joint fa-ti rost de o funie.

emil spunea...

Decretel, partea frumoasa e ca oricit ai incerca borala ta nu ma afecteaza. Orict ai incerca sa borasti intr-un spatiu privat intotdeauna e cineva care te scoate in suturi afara. Sayonara