vineri, iulie 08, 2011

crescătorie de oameni


uneori îmi vine să cred că cel de sus- la nevoie numit dumnezeu
e un chinez campion mondial la tenis de masă
iar eu o paletă îndelung studiată
nu e deloc întîmplare
cînd primesc oameni

totul e calculat

nu m-ai crede dacă ți-aș spune
să nu-ți faci griji că nu vom avea ce pune pe masă
ai putea fi coafeza tuturor magdalenelor
ah! ce afacere de succes
isușii adoră părul tapat
sau ai putea fi chelneriță la oktoberfest
scrîșnești din dinți ca și cum ai rîde
cînd arhanghelii rîgîie beau bere la metru
și te pișcă de sîni

în toată ecuația asta e o problemă
seara cînd ai veni obosită acasă
m-ai întreba
și tu emile ce faci?
ce faci să ne rămînem în viață?

eu?
eu am un proiect cu fonduri europene
o să-mi deschid o crescătorie de oameni
mi-a dat cineva pontul
că-n ceruri sau cercuri înalte totuna
în tăceri de lux cu note de plată amețitoare
oamenii sînt o delicatesă

Niciun comentariu: