sâmbătă, iulie 23, 2011

încă ceva ce nu știai despre mine


se spune că primul mort nu-l uiți niciodată
așa cum niciodată nu uiți cu cine ai făcut dragoste prima oară
dragoste sex te fuți eu nu am înțeles nimic din toate astea

știi foarte bine cum
în visele mele te numeam daria
îți spuneam că aparținem unei lumi înghețate
măcar să ne fim unul altuia
mai am 19 zile apoi
mă voi duce la ghișeu
voi cere un bilet pentru oriunde
o să-mi scot tooată viața din buzunar și voi plăti
am să las rest

știi de ce te numești daria?
pentru că sînt puffin
pentru că tot ce mi se întîmplă important scriu cu dinții
în carnea ta


se spune că primul mort nu-l uiți niciodată
eu am văzut doar o pereche de sandale verzi
m-am întors acasă de chirpici pe care bătrînii o chituiesc cu
balegă de cal pe la colțuri

se spune că
se spune că
suferim prea mult îl luăm la pumni pe dumnezeu
îl luăm la pulă de parcă ar fi
un cîine pe care îl lovești cu mașina în miez de noapte
și ce-îți râmîne în afară de un proces verbal?

știi cît de frumoși sîntem noi oamenii?

dimineața cînd mă duc la muncă
mă cuprinde uneori frica de faptul că  firele de înaltă tensiune
s-ar putea prăbuși peste mine
și atunci ce-aș putea face?
să mor și să fiu o știre
sau să fiu erou din benzi desenate?

daria

nu ai mai lăsat loc de nimic
cu tine nu mă doare
doar că uneori mă văd în gara din craiova
împletind vene ca și cum aș sta cu tine și ți-aș împleti părul și oho
mă pricep bine








Niciun comentariu: