duminică, iulie 10, 2011

Despre Norvegia numai de bine


Există oameni care, din firea lor sînt făcuți să se bage(scuzați expresia) în seamă. Sînt unii oameni care confundă libertatea de exprimare cu atacul la persoană. Sub pretextul că băh eu îs mai deștept decît tine au găsit în internet un spațiu unde pot ejacula. Și ejaculează în draci. Deunăzi am dat peste unu care cică muncește în afară. Dacă muncește în afară asta nu înseamnă că pricepe ce e înăuntru. Că presa nu mai e liberă demult asta o știe orice prost. Că boul respectiv mă atacă direct confundînd libertatea de exprimare cu țărănismul de cartier e altă problemă. El se plînge de obicei că tot ce debitează e cenzurat. Normal. Degeaba a plecat afară dacă nu înțelege că-ți trebuie măcar un grad de civilizație ca să fii om. Oricum e în afara problemei.
Se plînge că pe situl ZdR îi sînt cenzurate comentariile. Greșit. Se cenzurează lipsa de bun simț și prostia.
Dă în oameni cu barda fără să-i cunoască. Dar pentru că lucrează afară își permite să dea lecții de civilizație. Îl anunț pe această cale că în 1998 cînd am dat bac-ul am luat cea mai mare notă la istorie din tot liceul. Nu e corect gramatical dar sper ca domnul să înțeleagă. Măcar așa, analfabet cum sînt io. Am locuit patru ani în Bacău, patru ani în Iași( la vremea respectivă era cumplit să faci facultatea de drept la Cuza, fără taxă), doi ani în Oradea și unul în București. Unul din avantajele internetului este acela că te poți semna sub anonimat. Dezavantajul e că rămîi anonim. Sau poate de fapt e încă un avantaj. N-am auzit pînă acum de vreun prost care să-și asume prostia.

Niciun comentariu: