miercuri, aprilie 02, 2008

burger queen(l_f)

bună dimineaţa iubito
încă o zi în care nimic nu e al nostru
încă o zi în care ieşi la gară dar săgeata albastră
nu-ţi aduce niciun iubit nu-l găseşti nici la spitalul de campanie
nici la telefon
deşi la tv se anunţaseră multe sosiri
încă o zi în care trag pe mine grăbit o scoarţă de copac
depun cv-uri la toate firmele şi pe toate planetele
din zece patroni unul îmi spune că sunt supracalificat
iar altul că mai trebuie să exersez mersul în imponderabilitate

s-a mai ostoit vremea a mai înflorit unul sau altul
iar mi-am fript limba cu ceai mi se făcuse poftă visasem azi noapte
un ocean de ceai pe care navigam eram comandant pe calypso
smulgeam verighete din adîncuri le puneam cap la cap
şi făceam un lanţ trofic
ziua începe brutal ca un ibric de cafea dat în foc

de altfel fac bine
bine la toţi şi rău la nimeni după cum îţi spuneam şi tu nechezai
mai repede mai repede începe cursa aveai cota cea mai mică
şi nimeni nu paria în afară de mine eu ştiam de pe-atunci
picioarele tale de lipiţan ar fi cîştigat tot ce era de cîştigat
ţi-aş fi spălat părul ţi-aş fi dat zahăr din palmă
cînd te-ai fi sfîrşit n-aş fi lăsat pe nimeni să rîdă
sfîrşitul e ca atunci cînd de ziua ta rîd musafirii
că ţi s-a terminat gazul din butelie

pentru că tot lipseşti şi n-am altceva mai bun de făcut
o să-mi aleg o zi : din oceanul pacific a ieşit un peşte mic
şi pe coada lui scria ziua de miercuri
miercuri o să fumez de dimineaţă pînă seara cînepă indiană
prea puţin mă interesează de pierderi şi alte campanii
realitatea dăunează grav sufletului
vînzarea realităţii către minori este interzisă şi alte asemenea nu prind la mine
o să stau moleşit pe o pernă şi-o să aştept cea mai mică femeie din lume

în cele din urmă
îmi voi trimite singurătatea într-un raion din basarabia
se va căsători cu una oxana
la început ne vom scrie des ne vom vizita de sărbători
apoi tot mai rar înstrăinările îşi au rostul lor
fără ele n-ai şti cine-i aproapele
o să mă bag în pat înapoi lîngă tine
o să te ling pe şira spinării şi-o să –ţi spun
bună dimineaţa iubito
ce vară toridă s-a anunţat între coapsele tale

Niciun comentariu: