duminică, aprilie 13, 2008

sway(breakdown)

n-a mai rămas nimic
doar o stradă goală şi nişte femei puţin afumate

o pată galbenă pe tricou un flacon de parfum gol
şi o arsură pe limbă

bărcuţele s-au întors în port
bărcuţele de hîrtie cu marinari de hîrtie cu antebraţele tatuate
unii cu ancore alţii cu numele iubitelor tot un fel de ancore
şi ele

o fetiţă blondă se aşează pe bancă îşi scutură pantofii
din ei cad pietricele ca dinţii de lapte

apoi o durere difuză un bîzîit care nu te lasă în pace
un mîrîit scurt

şi foamea care se agaţă de tine ca un sinucigaş pe pont neuf
se agaţă de maxilare
de maţe
de fapt nu e foame e mai mult un gol
un animal îndesat care-şi bagă botul în venele tale

*

îţi vezi moartea cu ochii şi moartea pare o umbrelă uzată
te uiţi la ea pînă ameţeşti
nimic nu ţi se mai pare de netrecut
viaţa e un curs de management
învăţăm cum să gestionăm morţii
cu jumătate din coaste drept garanţie
*

dimineaţa începe cu nişte cozi enorme la ambasade
ambasa canadei a franţei a lumii de dincolo
mă uit la oameni le fac semn cu mîna le urez tot binele din lume
eu sunt mulţumit cu viaţa mea de acum
am domiciliul stabil între coapsele unei femei

*

iese frigul din mine pe gură
o şosetă desperecheată de un cîine invizibil poate un husky
sigur un husky
lenjeria ta simplă felul în care te chirceai noaptea în braţele mele
ca o prună uscată la soare
mai am memorie pentru o singură zi
în locul ochilor doi greieri striviţi pe şosea
şi nicio piatră deasupra

Un comentariu:

Anonim spunea...

"eu sunt mulţumit cu viaţa mea de acum
am domiciliul stabil între coapsele unei femei"

..how Lovely :X