sâmbătă, aprilie 05, 2008

keep my secret well(blue)

pre_text
pentru că de trei zile plouă nonstop şi apa a ajuns pînă la ferestre
nicio fărîmă de soare
şi oamenii se sufocă sunt pe cale de dispariţie pentru că
nu se cunosc între ei

pentru că am luat bormaşina şi am găurit pereţii zicîndu-mi că fac o traheotomie
şi că nu lipsa de aer omoară ci respiraţia lacomă

pentru că n-o să-mi lipsească prea multe
doar nişte procese verbale pe care le făceam pentru mama
şi meşterii cocoţaţi pe acoperişul bisericuţei ca nişte ciocănitori uriaşe

pre_buşire
să presupunem că într-un sat noroios un bunic stă să moară
şi singura care-i şterge sudoarea e hemipareza
nepoatele se strîng la pieptul lui ca primii oamenii într-o cavernă

să presupunem că din două miliarde
un tată se trezeşte dis-de-dimineaţă şi singurul lucru mai important
care i se va întîmpla peste zi e o tomografie
el ştie asta dar amînă momentul
vrea să mai simtă o dată cum îl furnică aftershave-ul

să mai presupunem că mă gîndesc la sex ca la sfîntul maslu
pe care preotul se grăbeşte să-l dea muribundului

pre_text
pentru că am dormit chircit pe covor şi m-am trezit secţionat ca o arteră femurală

pentru că ţi-ai mai fi dorit o noapte în care să te strig pe nume în timp ce ejaculez

pentru că mi-am izbit capul de toţi pereţii jumătate de oră să nu mai aud
vocile care urlă unde mă-ta te duci
şi unde-o să dormi

pentru că cei mai mulţi dintre noi îşi fac bagajele aşteaptă cuminţi
un microbuz subteran
care să-i ducă în piaţa matache ori undeva unde s-o ia de la capăt

pre_buşire
18 ore pînă la primul contact
18 ore pînă la primul om
18 ore pînă la descompunere

peste oraş s-a aşezat un aspirator imens
văd pe fereastră cum suge copacii
oamenii se ţin de borduri
plouă nonstop

mă gîndesc dracul nu e chiar aşa negru
în caverna din piept femeia mea pictează
vînători reuşite

apele s-au retras
spaimele s-au retras
mi-au lăsat mîna dreaptă
piciorul drept

ca o turmă de elefanţi alveolele zdrobesc aerul

după fiecare orgasm femeia mea îşi linge degetele
îmi desface sternul ca pe o canapea se întinde
şi doarme

mă îmbrac fără vlagă
aştept microbuzul
aspiratorul suge oraşul
fiecare bordură îmi urlă
unde mă-ta te duci
şi cum o să mori

Niciun comentariu: