duminică, mai 18, 2008

black label

reportofonul. agenda. canon a420.

nu.

cafeaua. reportofonul. agenda. canon a420.

uşile cu senzori se închid se deschid. se închid se deschid. de jumătate de oră privesc baletul ăsta scrîşnit. autistul acesta care se loveşte cu capul de aerul tare ca mortarul.

zumzet. zumzet. zumzet. moleşeala urcă din tălpi pînă în creier ministrul industriilor vorbeşte vocea lui se pierde treptat pînă ce nu mai aud decît un ticăit constant.

blitzuri.

scaunul verde cu spătarul ros ca un măr fără coajă.

cel mai mult îmi place să primesc mesaje în timpul conferinţelor de presă. eşti în camera unui copil de unsprezece luni te joci cu un cîine de pluş simţi un gol în stomac. involuntuar duc mîna la stomac.

desenez cercuri imaginare cu vîrful limbii. ministrul industriilor se dilată se sparge din el ies cărăbuşi. 31 de grade în mai.

la nunta fratelui meu o să port joben. mă întreb cîţi iepuri voi scoate şi dacă voi avea un ceasornic atîrnat de vestă. la conferinţa de presă se vorbeşte de tine. de golul tău.

involuntar golul îşi duce mîna spre mine.

pe rînd mă desprind de podea de scaun de lume. dau din mîini părăsesc trupul cu zgomot de vîsle. mă înalţ pînă la un bulgăre roşu.

scuip în palme îl dau de-a rostogolul pînă ajunge în partea cealaltă a camerei.

poţi să-mi spui omul care aduce seara pentru că.

sunt un milion de motive pentru care aduce seara dar în principal pentru că vrea să te vadă goală şi să te spele pe cap.

întrebări din public pentru domnul minstru?

credeţi că maimuţele urlătoare se vor înmulţi peste măsură?

ne va surprinde apa cu ochii deschişi?

miros a cafea măcinată nivea hugo boss

ca să cumpăraţi o sticlă de whisky trebui să luaţi macheta achitaţi contravaloarea la casă apoi luaţi sticla de la biroul de informaţii.

bună ziua. aş dori un black label. ştiaţi că sunt omul care aduce seara?

reportofonul. agenda.

nu.

zumzet. domnul minstru. black label.

nu.

un bulgăre roşu. un ticăit constant. un scaun verde şi eu mă rostogolesc dintr-o parte într-alta a camerei.

poţi să-mi spui omul care îşi părăseşte trupul ca să ajungă la tine.

care se excită cumplit cînd primeşte mesaje în conferinţe de presă.

mai aveţi întrebări?

domnu' ministru

e adevărat că mîine pămîntul se va mişca opt centimetri spre soare?

şi dacă da nu credeţi că iubita mea împinge pămîntul cu umerii doar

ca să-mi fie cald?

Niciun comentariu: