joi, februarie 25, 2010

cînd nu am ce face

uneori cînd nu am ce face mă caut pe google
numele mă urmează docil ca o omidă pe care o împungi cu degetul
şi-i arăţi pe unde să meargă
atunci îmi vine să-mi sărut mama că mi-a dat atîtea nume
de fapt nu mama ci o mătuşă de origine şvabă
care a fâcut toată viaţa lumînări pentru biserică

ţin minte şi-acum cum ne trimitea pachete
cu bidoane de ulei cînd se găsea greu
cutii pe care scria gâteau de riz
într-una din ele mai ţinem şi-acum zahărul
mama mă punea să-i scriu scrisori de mulţumire
ţin minte i-am scris odată că mîinile ei
se înalţă peste oraş
ca turnul fabricii de lapte

cînd nu am ce face mă caut pe google
o fi şi ăsta vreun sentiment de nesiguranţă
poate n-a auzit nimeni de tine
o fi şi sentimentul vreun soi de animal care îşi freacă spinarea
de coastele tale
cel mai mult m-am căutat pînă la pagina 60
dă bine la imagine ca o parte din tine
să fie în toate

femeilor nu le plac bărbaţii nesiguri
te consolezi îţi spui că ai făcut dragoste cu mont blanc-ul
undeva se desfăşoară un nenorocit meci de handbal
cu sfîrşit previzibil erai sigur că oltchim va spulbera hcm-ul
şi totuşi siguranţa asta nu te apropie de nici o femeie
începi să te-ntrebi ce dracu să mai crezi despre ele
dacă ai fi mucalit ai zice că femeile sînt
un comunicat de presă oficial de la e.on distribuţie
primit cu două zile întîrziere

cînd nu am ce face mă caut pe google
numele mă urmează docil
resemnat
că-l voi vinde la tîrgul de sclavi

Niciun comentariu: