miercuri, februarie 17, 2010

manifesto

astăzi mă numesc theodore kaczynski
pentru că nu ştiu ce greutate am avut la naştere
tata dansa la bufet pe maria tănase că i s-a născut primul băiat
a dispărut înainte să mă înveţe cîte ceva despre viaţă

mama nu mai ştie ora cînd m-am născut dacă era zi ori era noapte
unii ar spune că de aia am ghinion în dragoste lucrul ăsta e esenţial
pentru stabilirea ascendentului zodiacal

singurul regret e că tata n-a stat mai mult să mă vadă cum devin geniu.
completînd cărticica de colorat tan-gram
din scoarţă în scoarţă.

voi scrie cîndva unei femei cu sfîrcuri tari
draga mea mi s-a urît de toată tehnologia
mi-am luat permis de conducere doar să mă izbesc de primul zid
dacă mai am dimineţi care încep cu ştiri de rahat
cum ar fi sfaturi de la chirurgi pentru a trece cu bine de post
stomatologii au un nou cod deontologic
sau că administraţia fondului de mediu
are un nou preşedinte

draga mea din mîinile mele voi face o alifie
de oblojit sînii
pînă atunci mai aşteaptă puţin


mai am de ucis
taţii care dau de băut prin crîşme că li s-a născut
un motiv de uitare

o să mă las prins al naibii de greu
singurul lucru care o să-i ducă la mine
va fi inima din care-ţi scriu
ca o maşină veche de scris
cu două litere lipsă

Niciun comentariu: