sâmbătă, iunie 11, 2011

bună dimineața din nou


mi-aș dori să fiu tom sawyer
să-i am alături pe huck și pe joe
să dispar o vreme din viețile tale
undeva pe o insulă aproape
să mănînc ouă de broască țestoasă coapte în spuză
noaptea să ascult în secret ce gîndești despre mine
apoi să m-arăt în toată splendoarea și tu să mă cerți
că ți-am făcut una ca asta

demult
tare demult
sîmbăta mergeam cu o colegă de clasă la orfelinat
luam un copil tuns chilug cu bube albastre în cap
mergeam la cofetărie
îl strigam edmond în speranța că într-o zi
va da de abatele faria
seara îi stringeam mînuța prin grilajul de fier
mami
tati
am învățat atunci adunarea împărțirea despărțirea
și alte dureri

tot ce mă doare
mă îngroapă pînă la mijloc
și nici un corb pe aproape să-mi dea o gură de apă
nu mai știu să vorbesc
nu mai știu să m-apropii
toți te întreabă de ce plîngi
nimeni de ce rîzi

ceea ce ar trebui să știi despre mine
sînt omul care poate ieși din orice
ca houdini
te rog nu mă întreba cum
dacă ți-aș spune
mi-aș pierde pîinea

Niciun comentariu: